Odkrita beseda


OSKRBA Z VODO IN ELEKTRIKO

Udobje sončnih žarkovprinaša tudi senčne strani. V južnih državah lahko zaradi dalj časa trajajočega sušnega obdobja pride do pomanjkanja vode in tudi elektrike. V takšnih primerih naredijo vse, da bi bile posledice čim manjše. Upoštevajte tudi dejstvo, da tehnična oprema v južnih državah nima vedno takšnega standarda kot pri nas. Veliko držav tudi nima tako dobre kakovosti pitne vode, zaradi česar jo morajo razsoljevati. Priporočamo vam, da si kupujete ustekleničeno vodo.


GRADBENA DELA

Žal le-teh ne more preprečiti noben organizator potovanj. Pogosto nas gradbeni uradi ne obvestijo o gradbenih delih v sosednjih hotelih. Naši predstavniki se trudijo, da nas o delih nemudoma obvestijo. Vaša agencija je seznanjena s spremembami, do katerih pride po izidu kataloga in ki jih ni možno predvideti.


OBLEKA

Opozarjamo vas, da nekateri hoteli ob večerih v jedilnici zahtevajo primerno obleko (npr. dolge hlače pri moških). V nekaterih hotelih je celo zaželena večerna toaleta!


HOTELI, NASTANITEV, HRANA & PIJAČA

Vsi objekti so s strani organizatorjev natančno izbrani in dodatno označeni z organizatorjevo kategorizacijo. Organizatorjeva ocena se lahko razlikuje od nacionalne kategorije, ki je določena po merilih države, in se uporablja zato, da dobite objektivno oceno o objektu.

Enoposteljne sobe so po navadi številčno omejene. Velikost,oprema in lega se lahko razlikujejo od razpolagajočih dvoposteljnih sob. V nekaterih hotelih lahko rezervirate dvoposteljno sobo za eno osebo. Dodatno ležišče/ rezervacija sobe za 3 osebe: v številnih hotelih lahko rezervirate dodatno ležišče, predvsem za otroka. Tudi nastanitev v sobi za 3 osebe je največkrat v dvoposteljni sobi z dodatnim ležiščem. Dodatno ležišče je lahko zložljiva postelja, kavč ali raztegljivi fotelj. Prostornost sobe se zaradi postavitve dodatnega ležišča zmanjša.


KLIMATSKA NAPRAVA

Na podlagi pogojev, ki jih določa hotelir, se lahko zgodi, da se klimatska naprava izklaplja oz. da je vključena samo ob določenih urah. Ker je klimatska naprava del opreme in je kot brezplačna usluga vključena v pavšalno ceno potovanja, vam v primeru, da ne deluje, ne moremo povrniti stroškov.


TEŽAVE NA POČITNICAH

Zelo se trudimo, da bi vam zagotovili prijetne počitnice, kljub temu pa se lahko, na žalost, pojavijo manjše težave. Če imate razlog za reklamacijo, se prosim nemudoma obrnite na predstavnike organizatorja vašega potovanja. Izkušen tim lahko veliko težav reši takoj na kraju samem. V primeru, da rešitev ni možna, potrebujete zapisnik predstavnika organizatorja potovanja, ki pa vam ni dolžan pisno potrjevati pritožbe oz. izplačati terjatev. Če na kraju samem ne daste priložnosti, da nastale težave popravimo oz. o njih ne obvestite predstavnikov organizatorja potovanja, žal ne moremo obravnavati pisne reklamacije, ki bi jo po vrnitvi z dopusta naslovili na naše podjetje.


PODALJŠANJE BIVANJA NA KRAJU SAMEM

Vaš dopust je čudovit, počutite se srečne in svobodne. Če še ne želite domov, se prosim obrnite na predstavnike organizatorja potovanja. Podaljšanje dopusta je možno samo v primeru, da so prosta mesta na letalu oz. v hotelu in po dogovoru z predstavnikom organizatorja potovanja. Nastale stroške kot so telefon, faks in pristojbina za spremembo rezervacije, poravna potnik. Bodite prosim pozorni na dejstvo, da lahko hotelir pri podaljšanju na kraju samem spremeni ceno nastanitve!


DRUGE DRŽAVE, DRUGE KULTURE

Del vaših počitniških dogodivščin je vsekakor tudi srečanje s tujo kulturo. Prilagodite prosim svoja pričakovanja o življenjskem standardu in mentaliteti prebivalstva državi, v kateri se nahajate, in imejte razumevanje za njihova merila. Nekaj zagotovo drži: vaš prijazen odziv bo sigurno nagrajen s pristnim gostoljubjem in veliko pozornosti.


VPLIV PODNEBJA / PLAŽE

Klimatski pogoji in pojavi, veter in vodni tok lahko spremenijo izgled plaž in področij, ki smo jih izbrali. Posledice so lahko naplavine, pogosto haloga, ki sodi med naravno morsko floro, včasih pa tudi delčki katrana. Plaže so tako v Evropi kot tudi drugod večinoma javne, zato je vpliv naših pogodbenih partnerjev na izgled in vzdrževanje le-teh zelo majhen.

Drugačna podnebna področja imajo tudi drugačni živalski svet, kamor sodijo tudi insekti in mrčes. Za zaščito vzemite s seboj sredstva proti insektom ali kaj podobnega. Meduze se lahko, kot živali, ki se ne premikajo same in so odvisne od morskih tokov, pojavijo načeloma v vsakem morju, katerega temperatura preseže 25°C. Iz tega razloga so vnaprejšnje napovedi nemogoče. V večini hotelov na to opozarjajo s tablami, ni pa temu vedno tako.


NASTANITEV

Če ste za vaš dopust izbrali nastanitev s kuhinjo ali kuhinjsko nišo, upoštevajte prosim, da je le-ta opremljena z osnovno opremo in se vsekakor ne more primerjati s tisto, ki jo imate doma.


HRANA IN PIJAČA

Tukaj se boste morali prilagoditi kuhinji, ki je tipična za državo, v katero potujete. Pijača je mnogokrat zelo ohlajena, jedi pa nasprotno pogosto postrežejo mlačne. Alkoholna pijača je pri visokih temperaturah samo dodatna obremenitev za vaše telo. Prizanesite svojemu želodcu in ga previdno prilagodite na drugačne običaje.

V pred- in posezoni se lahko zgodi, da zaradi premajhne zasedenosti omejijo oz. spremenijo ponudbo nekaterih storitev, npr. zabavne in športne programe, odpiralni čas diskoteke, ... Iz istih razlogov pa lahko pogosto uživate v večjem miru, imate več prostora zase in tudi hotelsko osebje bo imelo več časa za vas.


SENČNIKI IN LEŽALNIKI

Kakovost senčnikov in ležalnikov je lahko od hotela do hotela zelo različna, prav tako pa število le-teh pogosto ne odgovarja kapaciteti hotela. V številnih hotelih in na večini plaž uporabo zaračunavajo. Sigurno je sigurno

Vrednostne predmete in potovalne dokumente vedno shranite v sefu, ki se nahaja v sobi ali na recepciji. Za ukradene ali izgubljene predmete ne prevzemamo nobene odgovornosti.


PREVZEM SOBE NA DAN PRIHODA

V skladu z mednarodnimi pravili lahko rezervirano sobo ali apartma prevzamete najkasneje med 12:00 in 15:00. Če prispete pred navedenim časom, vas prosimo za razumevanje, če boste morali na svojo sobo še malo počakati.


RAZPOREDITEV SOB

Razporeditev sob je odvisna izključno od hotelirja in organizatorji potovanj na to nimamo nobenega vpliva. Morebitne želje bomo z veseljem posredovali dalje, ne moremo pa zagotoviti izpolnitve.


TEMPERIRAN BAZEN

V nasprotju z ogrevanim bazenom se razume pod temperiran bazen, da je voda ogrevana odvisno od letnega časa, ne da bi zagotavljali določeno temperaturo. Temperatura vode se spreminja glede na letni čas in nemogoče je pričakovati najnižjo temperaturo.


OBROKI/ ALL INCLUSIVE OSKRBA

Na dan prihoda in odhoda lahko zaradi različnih časov poletov pride do tega, da vam ne moremo zagotoviti celotnega števila rezerviranih obrokov. To je upoštevano že pri izračunu pavšalne cene potovanja! Tudi obrok na letalu je del rezervirane oskrbe.


PREVOZ KOLES & SURFOV

Prevoz koles in surfov načeloma ni sestavni del pogodbe o potovanju in ga je potrebno ob rezervaciji najaviti. Morebitne stroške prevoza plača potnik. Potnik mora eventualno poskrbeti tudi za prevoz na kraju samem in kriti stroške taksija. Pri večji skupini je možno z najavo in proti doplačilu prevoz koles in surfov tudi organizirati.


PRESEŽNA PRTLJAGA, PSI, MAČKE IN ŠPORTNA OPREMA

Dodatne stroške, ki nastanejo zaradi presežne prtljage, živali ali športne opreme, poravna potnik sam, za višino le-teh pa se pozanimajte ob izvedbi rezervacije v vaši agenciji.


PREDSTAVNIKI NA LETALIŠČIH

2 uri pred čarterskim in 1 uro 30 pred linijskim poletom so vam na okencih določenih organizatorjev potovanja na razpolago predstavniki. Če imate še kakšna vprašanja, če karkoli potrebujete, se lahko zanesete nanje, tako da se bo vaš dopust začel brez zapletov.


LETALSKA KARTA

Če želite vaš dopustniški cilj raziskovati na lastno pest, vam priporočamo, da rezervirate samo letalsko karto.

V ceno ni vključen prevoz na kraju samem. Opozorilo: 48 ur pred povratkom domov obvezno preverite čase poletov pri naših predstavnikih.


ZAMUDE LETAL

V primeru, da na letališče prispete prepozno, naj bo to zaradi zamude vlaka ali priključnega leta, za zamujen dopust ne jamči nobena letalska družba in tudi ne organizator potovanja. Prosimo za razumevanje, da za rezervirane, vendar zaradi zamude nekoriščene storitve, na kraju dopusta ne moremo nadomestiti in vam tudi ne moremo povrniti stroškov iz tega naslova.


ČAS POLETA

Večinoma so časi poleta določeni s strani letalske družbe, zato lahko prihaja do kratkoročnih sprememb. Točni časi poletov so navedeni v vaši potovalni dokumentaciji. Zaradi možnih sprememb časov poletov lahko na kraju samem pride do manjših sprememb pri veznih letih oz. krožnih potovanjih.


DIREKTNI POLETI

Vsekakor je možno, da pride pri direktnih letih do vmesnega postanka. Pridržujemo si pravico do spremembe smeri poleta, letalske družbe oz. tipa letala.


KADILCI/ NEKADILCI

Vedno več letalskih družb (Lauda Air, Austrian Airlines, Aero Lloyd) ima samo nekadilske lete. Če je to za vas odločilnega pomena, se o tem pravočasno pozanimajte v vaši agenciji.


VSTOPNI PREDPISI

Radi bi vas opozorili na dejstvo, da nekatere države kratkoročno spremijo predpise za vstop v državo, predvsem so tu mišljeni uvedba vize in zdravstveni predpisi. Pozanimajte se pravočasno o tem pri pristojnem veleposlaništvu oz. Zavodu za zdravstveno varstvo. V večini primerov mora biti potni list veljaven še najmanj 6 mesecev po koncu potovanja.


VIZUM

Pravočasno se pozanimajte o tem, ali potrebujete za potovanje v izbrano državo vizum. Vsi stroški, ki nastanejo zaradi neupoštevanja teh predpisov, bremenijo potnika.


OTROCI - NE BREZ DOKUMENTACIJE

Otroci, tudi najmanjši, morajo imeti veljavne potovalne dokumente. Vneseni morajo biti v potni list staršev ali pa imeti svoj potni list.


KORISTNI NAPOTKI & OPOZORILA


TA Na Lepše
Kraljeviča Marka ulica 6
2000 MARIBOR
Tel.: 02/ 250 79 10
www.nalepse.si