Pogosta vprašanja (FAQ)


1. Kako poteka internetna rezervacija?

Ko najdete ustrezno ponudbo, izpolnite obrazec za rezervacijo in na naveden e-mail naslov boste prejeli vse podrobnosti v zvezi z aranžmajem. V kolikor je vse v skladu z vašimi željami in vam ponudba še vedno ustreza, je potrebno rezervacijo potrditi in izvršiti plačilo ter v čim krajšem času poslati potrdilo o plačilu na elektronski naslov: info@nalepse.si ali na faks: 02/ 2507901. Šele po prejemu akontacije postane rezervacija fiksna. Kakršnekoli spremembe od tega trenutka naprej so sicer možne, vendar se vsaka sprememba oz. stornacija rezervacije obračuna po splošnih pogojih organizatorja


2. Kako rezerviram zavarovalni paket?

Takoj, ko izvedete rezervacijo, vam ponudimo možnost rezervacije različnih zavarovalnih paketov. Podrobnejše informacije najdete v rubriki 'Zavarovanja'.


3. Lahko rezervacijo odpovem ali spremenim?

Vašo rezervacijo lahko kadarkoli stornirate ali spremenite, vendar je to potrebno storiti pisno oz. osebno v naši turistični agenciji. Ker zaradi odpovedi ali spremembe vedno nastanejo stroški, vas prosimo, da se obrnete na naš klicni center, kjer vam bomo z veseljem pojasnili podrobnosti in vam pomagali..


4. Kdaj prejmem prijavnico oz. potovalne dokumente?

Pri vseh rezervacijah, ki so narejene vsaj 30 dni pred odhodom, velja, da prejmete v roku 3 dni prijavnico z vsemi podrobnostmi o rezervaciji, vključno z navedenimi plačilnimi pogoji. 8-14 dni pred odhodom (v primeru, da je potovanje v celoti poravnano), prejmete po pošti kompletne potovalne dokumente, lahko pa le-te prevzamete tudi osebno v naši turistični agenciji. Na kontakte, ki ste nam jih zaupali ob rezervaciji, vas obvestimo o prispetju. K potovalnim dokumentom sodijo pri pavšalnih potovanjih (letalo + hotel): letalska vozovnica, hotelski voucher, označbe za kovčke, morebitne potovalne informacije.

V primeru, da je plačilo izvršeno prepozno ali da se pojavijo težave s pošto, na kar žal nimamo vpliva, se potovalni dokumenti prevzamejo na letališču pri odgovornem organizatorju.

V kolikor vas 5 dni do odhoda še vedno nismo obvestili o prispelih dokumentih, vas prosimo, da nas pokličete.

Za vse rezervacije, ki so narejene 14 dni ali manj pred odhodom, se dokumenti avtomatično prevzamejo na letališču.


5. Kaj pomeni dvig dokumentov na letališču?

Pomeni, da dvignete karte na okencu odgovornega organizatorja 2 uri pred odhodom. V tem primeru pošljemo na Vaš naslov potrdilo za dvig dokumentov na letališču. To velja predvsem za rezervacije z manj kot 14 dni do odhoda oz. last minute rezervacije.


6. Kaj pomeni oznaka sobe »spartipp«, »bestpreis«, »tip Z« ali »ruleta«?

Na veliko destinacijah je možno v izbranih hotelih rezervirati sobe omenjenega tipa. Zagotavljamo vam, da boste nastanjeni v rezerviranem hotelu, nam pa prepustite izbor opreme sobe. Oprema, lega in velikost sobe lahko odstopajo od sob standardnega tipa. V primeru, da se odločite za rezervacijo takšne sobe, lahko prihranite do 20%. Za te kategorije sob je na razpolago samo omejen kontingent.

Sprememba tipa sobe v hotelu samem je možna samo proti doplačilu in je odvisna od prostih kapacitet.

7. Koliko prtljage lahko vzamem na letalo?

Pri potovanju, ki traja do 28 dni, lahko brezplačno vzamete s seboj 20 kg prtljage. Pri daljšem bivanju nekatere letalske družbe dovoljuje prevoz do 30 kg prtljage. Za otroke do 2 let, ki nimajo svojega sedeža, nekatere letalske družbe prav tako dovoljujejo prevoz do 20 kg prtljage. Za točne informacije v zvezi z vašo rezervacijo povprašajte na našem klicnem centru. Opozorilo: točna količina prtljage na osebo je navedena na vaših letalskih vozovnicah!


Niste našli odgovora na vaše vprašanje? Potem nam pošljite elektronsko pošto.

1. Kako poteka internetna rezervacija?

Ko najdete ustrezno ponudbo, izpolnite obrazec za rezervacijo in na naveden e-mail naslov boste prejeli vse podrobnosti v zvezi z aranžmajem. V kolikor je vse v skladu z vašimi željami in vam ponudba še vedno ustreza, je potrebno rezervacijo potrditi in izvršiti plačilo ter v čim krajšem času poslati potrdilo o plačilu na elektronski naslov: info@nalepse.si ali na faks: 02/ 2507901. Šele po prejemu akontacije postane rezervacija fiksna. Kakršnekoli spremembe od tega trenutka naprej so sicer možne, vendar se vsaka sprememba oz. stornacija rezervacije obračuna po splošnih pogojih organizatorja


2. Kako rezerviram zavarovalni paket?

Takoj, ko izvedete rezervacijo, vam ponudimo možnost rezervacije različnih zavarovalnih paketov. Podrobnejše informacije najdete v rubriki 'Zavarovanja'.


3. Lahko rezervacijo odpovem ali spremenim?

Vašo rezervacijo lahko kadarkoli stornirate ali spremenite, vendar je to potrebno storiti pisno oz. osebno v naši turistični agenciji. Ker zaradi odpovedi ali spremembe vedno nastanejo stroški, vas prosimo, da se obrnete na naš klicni center, kjer vam bomo z veseljem pojasnili podrobnosti in vam pomagali..


4. Kdaj prejmem prijavnico oz. potovalne dokumente?

Pri vseh rezervacijah, ki so narejene vsaj 30 dni pred odhodom, velja, da prejmete v roku 3 dni prijavnico z vsemi podrobnostmi o rezervaciji, vključno z navedenimi plačilnimi pogoji. 8-14 dni pred odhodom (v primeru, da je potovanje v celoti poravnano), prejmete po pošti kompletne potovalne dokumente, lahko pa le-te prevzamete tudi osebno v naši turistični agenciji. Na kontakte, ki ste nam jih zaupali ob rezervaciji, vas obvestimo o prispetju. K potovalnim dokumentom sodijo pri pavšalnih potovanjih (letalo + hotel): letalska vozovnica, hotelski voucher, označbe za kovčke, morebitne potovalne informacije.

V primeru, da je plačilo izvršeno prepozno ali da se pojavijo težave s pošto, na kar žal nimamo vpliva, se potovalni dokumenti prevzamejo na letališču pri odgovornem organizatorju.

V kolikor vas 5 dni do odhoda še vedno nismo obvestili o prispelih dokumentih, vas prosimo, da nas pokličete.

Za vse rezervacije, ki so narejene 14 dni ali manj pred odhodom, se dokumenti avtomatično prevzamejo na letališču.


5. Kaj pomeni dvig dokumentov na letališču?

Pomeni, da dvignete karte na okencu odgovornega organizatorja 2 uri pred odhodom. V tem primeru pošljemo na Vaš naslov potrdilo za dvig dokumentov na letališču. To velja predvsem za rezervacije z manj kot 14 dni do odhoda oz. last minute rezervacije.


6. Kaj pomeni oznaka sobe »spartipp«, »bestpreis«, »tip Z« ali »ruleta«?

Na veliko destinacijah je možno v izbranih hotelih rezervirati sobe omenjenega tipa. Zagotavljamo vam, da boste nastanjeni v rezerviranem hotelu, nam pa prepustite izbor opreme sobe. Oprema, lega in velikost sobe lahko odstopajo od sob standardnega tipa. V primeru, da se odločite za rezervacijo takšne sobe, lahko prihranite do 20%. Za te kategorije sob je na razpolago samo omejen kontingent.

Sprememba tipa sobe v hotelu samem je možna samo proti doplačilu in je odvisna od prostih kapacitet.


7. Koliko prtljage lahko vzamem na letalo?

Pri potovanju, ki traja do 28 dni, lahko brezplačno vzamete s seboj 20 kg prtljage. Pri daljšem bivanju nekatere letalske družbe dovoljuje prevoz do 30 kg prtljage. Za otroke do 2 let, ki nimajo svojega sedeža, nekatere letalske družbe prav tako dovoljujejo prevoz do 20 kg prtljage. Za točne informacije v zvezi z vašo rezervacijo povprašajte na našem klicnem centru. Opozorilo: točna količina prtljage na osebo je navedena na vaših letalskih vozovnicah!


Niste našli odgovora na vaše vprašanje? Potem nam pošljite elektronsko pošto.

Vaš email naslov:

Vaše sporočilo:


Prepišite varnostno kodo iz zgornje slike: